keskiviikko 7. marraskuuta 2012

...Kirpsakka keskiviikko...

Tänään oli esitys taas teatterilla. Tässä esityksessä ilahdutti hyvä draivi heti alusta asti. Oon treenaillut hyvin tällä viikolla. Tossa syömisessä olisi parantamisen varaa, ja oon taas viikonloppuna ja vähän maanantainakin syönyt mitä sattuu. No eiköhän se tästä taas. Mun pitäis nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa kirjoittamaan mun päättötyön taiteellista osiota. Ajattelin kirjoittaa, näytellä ja ohjata itse. Voi olla, että haukkaan liian ison palan kakkua, mutta katsotaan kuinka tässä käy. Kunhan sais nyt sen motivaation, että aloittais edes kirjoittamaan...

Eilen olin pitkästä aikaa potkunyrkkeilyssä ja täytyy kyllä sanoa, että oli niin kivaa. Ja en sieltä huonoimmasta päästä ollut. Vaikka joo se oli alkeiskurssi, mutta tein täysillä koko ajan. Tuli hyvä fiilis. Tänään olis vielä salitreenit jäljellä ja zumba. Olen ajatellut, että menen omien aikataulujeni mukaan potkunyrkkeilyyn ja jumppiin ja muuten teen kotona kahvakuulalla. Salitreenit pyrin tekemään kolme kertaa viikossa. Vaikka noi "tosi" fitness tyypit käy viisi kertaa viikossa salilla, mutta jos nyt edes ton kolme kertaa sais kasaan viikossa niin olen itseeni oikein tyytyväinen. Pitäis jotain kuvia taas päivitellä, mutta laitan niitä sitten ensi kerralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti