torstai 8. marraskuuta 2012

...Totinen torstai...

Mä en pääse kirjautumaan mun koulun sähköpostiin ja odottelen tärkeitä kysymyksiä joihin pitäisi vastata ja lähettää ne sitten meidän tulevan produktion ohjaajalle. Voin osan kysymyksistä laittaa myös tänne. "Heikin" kanssa heitettiin vain lyhyt lenkki aamulla ja se tuli taas niin hitaasti köpötellen, ettei se pidempää lenkkiä olisi tarvinnutkaan. Kierrettiin kortteli ympäri ja käytiin Siwassa ostamassa hieman aamupala tarvikkeita. Tänään kävin puntarilla ja puntari näytti 67,5 kg eli vähän on mennyt alaspäin taas. Nyt vaan pidän tän hyvän liikunta tahdin ja syömiset siisteinä niin enköhän mä siellä joululomalla Malagassa kehtaa jo sitten näyttää mun sikspäkkiä rannalla. Niin siis tosiaan olen lähdössä mun ystävän kanssa hänen äidin luokse Espanjaan viikoksi lomailemaan. Nina kävi samaan aikaan mun kanssa hevosenhoitajalinjaa ja lukiota ja me oltiin ainoat kaksi ketkä sai molemmat paperit. Päättötodistuksen lukiosta, ylioppilastodistuksen, ja maaseutualan perustutkinto hevosenhoitajan paperit. Täytyy kyllä myöntää, että en yhtään kaipaa niitä hevosenhoitaja aikoja. Ajattelin keskittyä tohon kaanaankoirien kasvatukseen. Hevoset on kyllä ihania, mutta kyllä niihin paljon rahaa ja aikaa saa uppoamaan. No kait sitä ihminen muuttuu ja elämään tulee muuta tärkeämpää, tai erilaisia asioita.

Ai niin mä muistin just että en ole maksanut sitä kaanaankoira yhdistyksen jäsenmaksua pitääkin hoitaa se pikimmiten. Heikillä on nyt kolmannen kerran virtsatietulehdus ja se syö nyt kymmenen pävän kuurin jälleen kerran ja sitten jos on vielä jotain tulehdusmuutoksia niin se tähystetään ja katsotaan onko sillä virtsakiviä. Kyllä harmillisen paljon on ollut pikku vaivoja Hexalla. Ihan kuin mua rangaistaisiin, kun annoin Senun pois ja otin toisen koiran niin, nyt sillä on sitten koko ajan jotakin vaivaa.. Vaikka Senun uusi omistaja sanoi, että saan ottaa Senun sitten eläkepäiville takas mun luo, kun mulla on paikat mihin sen laitan. No kohtahan me muutetaan sinne talolle Jungsundiin niin kyllä siellä on Senulle tilaa.

Tänään on Vaasan Kaupunginteatterilla Yhtä Juhlaa omaisten näytös. Odotan innolla mitä tuleman pitää. Season's Greetings on Alan Ayckbournin kirjoittama näytelmä ja tämä esitys mikä nyt tulee Vaasaan on Suomen ensi-ilta sitä ei ole Suomessa esitetty koskaan ennen. Jännä katsoa leviääkö näytelmä ja ottavatko muut teatterit Yhtä Juhlaa- esityksen ohjelmistoonsa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti