maanantai 27. elokuuta 2012

...Maanantain mahdollisuudet...

Tänään meillä on lukupäivä teatterilta, meidän ohjaaja on jossain koulutuksessa Virossa. Nyt ollaan rapiat kolme viikkoa oltu tuolla teatterilla tai nyt siis tänään alkaa kolmas viikko. Täytyy myöntää, että aikamoista vuoristorataa on menty tunteiden puolesta. Onko tämä aina näin vaikeaa, ihmettelen joka ikinen kerta, kun uuden jutun harjoitukset alkavat. No luulen, että muilla on aivan samoja ongelmia kuin minullakin.Yritän sukeltaa teatterin maailmaan ja löytää roolihahmoistani jotain uutta. Todellisuudessa olen aivan jäykkänä lavalla ja tuntuu, että minkäänlainen luovuus ei tavoita mua ja oon aivan "jäässä" koko ajan. Me harjoitellaan vielä. Pitäisi antaa itselleen lupa kokeilla ja uskaltaa harjoituksissa. Eihän se nyt vakavaa ole jos harjoituksissa mokaa. Siellä saa ja pitääkin mokata. Yritän päästä näistä mun mielen ja kehon lukoista pikku hiljaa..Enhän voi olla kuin oma itseni, joten näillä mennään. Meni sitten syteen tai saveen. 

Treenannut olen melko hyvin kuluneina viikkoina. Sain uuden sykemittarin ja se on motivoinut mua liikkumaan. Olen myös tehnyt pilatesta ja joogaa ja tuntuu, että olen saanut paremman tuntuman keskivartalooni. Haluan löytää syvät lihakseni ja kantaa itseni hienosti, hartiat rennosti ja ryhdikkäänä. Paljon olisi tehtävää jos haluaa kehittyä.. Pyrin tekemään pieniä muutoksia enkä yirtä haukata liian isoa palaa. Annan itselleni myös aikaa tämän laihdutusprojektin keskellä, en odota mitään yltiöpäisiä tuloksia pienessä ajasssa tai kokeile mahdottomia diettejä, jotka kuitenkin epäonnistuvat. Keskityn nyt olennaiseen ja pyrin parantamaan suorituksiani pikku hiljaa. En halua epäonnistua, vaikka pitäisi uskaltaa olla myös huono. Mulla on koko elämä aikaa tehdä itsestäni sen muotoinen ja näköinen, kuin haluan olla. Opettelen terveellisiä elämäntapoja pikku hiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti