sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Helsingin Hulinaa

Tulin eilen tänne Helsinkiin. Matkustettiin sattumalta Emman mun luokkakaverin kanssa samassa junanvaunussa. Ei kyllä paljon puheltu, mutta kivaa kuitenkin, että tultiin samaa matkaa Vaasasta.

Meillä oli eilen koulun puolesta pakollinen teatteriesitys mikä me oltiin katsomassa Lilla Teaternissa. Meinataan tehdä ensi vuonna meidän luookan suuri produktio ja ajateltiin aiheeksi clowneria. Tämä esitys mitä oltiin katsomassa oli Stunk. Se on ruotsalainen ryhmä, mikä tekee clowneria esityksiä Shakespearen näytelmistä. Eilisillan esitys oli Kuningas Liar. Esitys oli viihdyttävä ja sai nauraa. Halu nousta itse oikeille lavoille alkoi taas polttelemaan kuumempana kuin koskaan. Toivon, että olisin kehittynyt ja ne tietyt raadin jäsenet näkis mussa jotain ja ottais mut kouluun....

Täällä Helsingissä istun koneella kahden ystäväni luona ja arvon, että lähdenkö aamulenkille vai en. Kauhea nälkä olisi jo oon tässä suurin piirtein tunnin ollut hereillä. Ehkä jätän lenkin kuitenkin iltaan. En osaa näköjään  päättää noin yksinkertaista asiaa. Mulla on olkapäät kipeät salitreenistä, mutta nyt on syömisten kanssa taas ollut vähän niin ja näin. Oon napostellut vähän ylimääräistä ja se näkyy valitettavasti. No tänään on uusi päivä.

Ai niin luen muuten sellaista Julia Cameronin kirjaa Tie luovuuteen. Tässä kirjassa kehoitetaan joka aamu kirjoittamaan kolme sivua paperille ihan mitä vain tekstiä..Mitä tahansa mitä tulee mieleen. Tuntuu, että nämä aamusivut on selkiyttäneet mun ajatuksia ja auttaneet mua jollain tasolla. Pääsee kaikista turhista ajatuskerteistä eroon, kun kirjaa ne paperille. Kannattaa lukea, jos tuntee, että on jollain tasolla jumissa itsensä kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti