maanantai 30. huhtikuuta 2012

Teatterihorroria ja tuijotusta tulevaisuuteen.

Meillä on tällä viikolla vapaa viikko koulusta ja itsenäisiä tehtäviä ja opiskelua. Mulla on rästissä noita teatterihistorian tehtäviä ja niitä pitäisi yrittää väkertää. Ensi viikon lauantaina lähden Helsinkiin ja sitä ennen on vaikka mitä tehtävää. Onneksi oon saanut ulkopuolisen silmän katsomaan mun teatterikorkeakoulun tehtäviä, ettei tarvitse yksin sekoilla. Sitä on kuitenkin aina vähän epävarma, kun itsekseen tekee.

Eilen oltiin Minnan ja lasten kanssa pitkällä lenkillä. Aurinko paistoi ja tuli hyvä mieli. Juoksin vähän ja olin heti aivan happikuoleman partaalla, puuskutin ku pieni paviaani. Ihmettelen, miten mun kunto on voinut näin paljon laskea..Sen siitä saa, kun pitää pitkiä treenitaukoja. No muutosta parempaan on jo tullut tähän asiaan. Ihanaa, asiat on edistyneet monella saralla ja innokkaana odotan tulevaa kesää ja muutosta mikä siihen liittyy.. <3 Ville on laivalla ja on ollut tylsää ilman sitä. Vaikka teenkin koko ajan jotain. No ollaan puhuttu puhelimessa ja facebookissa ja äkkiä tää neljä viikkoa yleensä menee..

Nyt riennän teatterihistorian tehtävien pariin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti