lauantai 28. huhtikuuta 2012

Lauantaisia lätinöitä..

Moi. Mun olis pitänyt mennä tänään jo kymmeneltä treenaamaan koululle, mutta täällä mä istun kotona koneella. No annoin itselleni aikaa klo 12 raahata luuni sinne harjoittelemaan teatterikorkean pääsykokeisiin. Siis mun pää selkeästi stressaa niitä kokeita, mutta en saa itsestäni vain aikaiseksi mitään. Näen esimerkiksi koko ajan unia siitä pääsykoetilanteesta ja keksin uusia sanoja mun lauluun unessa.

Olen treenannut muuten hyvin tämän viikon. Oon käynyt neljä kertaa salilla ja huomenna tulee ilmeisesti viides päivä. Toinen jalkatreeni tälle viikolle. Ja painoja on saanut nostaa joka kerta, vaikka siis nyt puhutaan todella pienistä painoista alle 50 kg jaloissa ja käsissä aivan mitättömän pienista, mutta jostainhan se on aloitettava vai mitä. Lisäksi yksi aamulenkki vedetty tälle viikolle ja kolme kertaa akrobatia treenit koulussa. Tehdään demoa akrobatiassa. Mun ryhmässä on Violetta ja Tomi. Meillä meni todella huonosti perjantain harjoitus. Mä oon vaan huonontunut koko ajan..:( Potkunyrkkeilyssä en ole käynyt pitkään aikaan. Toisaalta kaipaan sitä hirveästi, mutta samalla iskee vitutus, kun jos alan käymään siellä tyyliin kerran viikossa niin tiedän, että se ei riitä mulle. Koulussa on pitkiä päiviä, enkä ehdi sinne treeneihin. Ennemmin oon sitten menemättä ollenkaan, kun käyn vaan satunnaisesti mistä ei ole mitään hyötyä ei tekniikan eikä kunnonkaan kannalta. No oon  tehnyt omia treenejä ja käynyt kertaviikkoon astangajoogassa. Se on ihan kivaa, vaikka musta on aina tuntunut, että vaan hörhöt joogaa. Ehkä mä sitten olen vähän hörhö.



Meille tulee Villen kanssa ilmeisesti kaanaankoirapentu. Tai munhan se tulee olemaan, mutta kuitenkin Villen siunaus piti asialle saada koska yhteisestä perheenjäsenestä on kyse. Nyt vihdoin se myöntyi.. (Mulla on kyllä maailman ihanin poikaystävä kaikin puolin) Pennut on syntyneet 23.4.2012, mutta luovutus on kesäkuun puolessa välissä. Pienen matkan takaa pitää pentu hakea. Nimittäin Ruotsista. Ensin Tukholmaan laivalla Turusta yli ja siitä vielä 440 km aivan Etelä-Ruotsiin Alvesta niminen paikkakunta/lääni. En ole ihan kartalla, että millä nimellä sitä kutsutaan. No laitoin tälle kasvattajalle sähköpostia, kun oli laittanut mulle meiliä, että pennut on syntyneet, että haluaisin narttupennun ja mielellään juuri tästä pentueesta. Toiset pennut ovat myös tulossa.Niitä odotetaan syntyväksi tämän viikonlopun aikana. Ei tämä kasvattaja ole vastannut mitään vielä tähän mun sähköpostiin.Täällä jännityksessä odottelen, että mitä se vastaa ja minkälaista pentua se meinaa mulle tarjota. No täytyy taas muistaa, että on muitakin, ketä sitä kaanaankoira pentua odottelee en suinkaan ole ainut. Oon vaan vähän sellainen, että kaikki tänne mulle heti nyt ihminen, enkä jaksais odotella mitään vastauksia vaan haluan tietää heti mitenkä ne asiat on. Eipä muuta. Tiskit odottaa ja kohti koulua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti