keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Syysloma

Moi! Siitä on pitkä aika, kun olen mitään tänne kirjoitellut, mutta palataan taas. Kuukausi on ehtinyt vierähtää koulun käynnin merkeissä. Mielialat vaihtelee koko ajan sen suhteen, että miten huonoksi tai hyväksi tunnen itseni tuolla koulussa. Tekstistä ilmaisuun on todella vaikee mulle, koska se ruotsin kieli ei taivu ja välillä muutenkin, kun näyttelen suomeksikin niin se kuulostaa välillä siltä kuin puhuisin paperista. Tilannetaju ja läsnäolo puuttuu ja eihän siitä mitään tule. No joo, mutta neljä vuotta aikaa oppia. Meillä on kyllä hyvä luokka ja tuntuu, että olen ihan hyvin päässyt sisälle siihen ryhmään, vaikka meidän opettaja kyllä väitti, että minä ja Erik olemme hieman ulkopuolisia meidän luokalla ja tuon opettajan kommentin  jälkeen olen sitten miettinyt kovasti, että olenko ulkopuolinen vai en. No lopputulema on se, että tunnun mielestäni kuuluvan ryhmään.  Välillä koen kyllä todella suurta ahdistusta, kun kaikki näyttelijäntyölliset tehtävät tuntuvat menevän niin huonosti, mutta eiköhän se tästä rupea sujumaan pikku hiljaa. Puhuttiin luokkakaveri Irenen kanssa, että haetaanko ensi vuonna näyttelijäntyönlinjalle Tampereella ja Teakkiin. Sinne olisi ensi vuonna haku myös ruotsinkieliselle puolelle. Syyslomalla olen, mutta olen ollut töissä Vaasan keskusairaalassa röntgenosastolla ja toimin tänään parittajana. Hommasin mun siskolle treffit yhden työntekijän kanssa. Katsotaan mitä tapahtuu. Viikonloppuna olen onneksi vapaalla. Lähdemme ilmeisesti poikaystäväni ja hänen muutaman kaverin kanssa saareen viikonlopuksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti