sunnuntai 14. elokuuta 2011

Tie tuntemattomaan.

Kesä on työskennelty Vanhan Vaasan sairaalassa sairaala-apulaisena. Huomenna alkaa uudet tuulet. Alkaa nimittäin Wasa Teaterin harjoitukset. On onneksi vähän pehmeämpi lasku arkeen. Nimittäin huomenna on pukusovitus ja tiistai oli kokonaan vapaa. Keskiviikkona alkaa sitten työt toden teolla ja varsinaiset harjoitukset käynnistyvät. Varmaan tämän syksyn aikana selviää missä vesissä tämä tyttö on pesty. Olen luvannut itselleni olla jättämättä urheilua, koska se on ainoa asia, mikä pitää mun mielialan korkealla myös vastoinkäymisten edessä. Mä masennun yleensä syksyisin ja vajoan johonkin ihmetilaan, jossa vain arvostelen ja sätin itseäni. No olen myös päättänyt, että tänä syksynä en anna tälle "Sättijä-Sandralle" tilaa vaan olen oma itseni ja kannan itseni ylpeästi ja pysty päin.  Gaby minun opettaja sanoi mulle,että mun pitää harjoitella mun ryhtiä koko kesän ja kävellä paksu kirja pään päällä. No kirja on jäänyt laittamatta, mutta olen kyllä tarkkaillut ryhtiäni tuolla töissä ja välillä yrittänyt korjailla sitä. Napa sisään vaikka mitä tulis, voisi olla mun uusi motto. Kiitos seurastanne kirjoitan taas lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti