tiistai 12. helmikuuta 2013

..Tulin voittamaan...

Ei ole ollut kyllä oikein voittaja olo, tuon meidän proggiksen kanssa koulussa. Pakko lukea vielä repliikkejä, koska niiden pitää istua läpi unen ja ne ei sitä tee...ainakaan mulla..Tänään leivon täytekakkupohjia meidän proggista varten ja olen ollut jo toista päivää tiukalla ruokavaliolla ja ajattelin nyt vetää koko kuukauden ilman herkuttelupäiviä ja sitten palata tuohon kerran viikossa käytäntöön, jos siltä tuntuu..
Mun kompastuskivi on karkit, sipsit ja suklaat. En halua enää yhtään enempää muhkuroita itseeni ja haluan tuntea itseni pirteäksi...

Niin joo olen muuten koko ajan väsynyt ja nuutunut ja huonolla tuulella.. Ei ole kiva Villellekään... Ville lähtee taas huomenna... Äkkiä meni tämä kuukausi huh huh..

Sain vihdoin ja viimein hommattua jäsenyyden sinne easyfitille.. Jee! Pitää mennä hakemaan vielä se avain sinne tänään.. Mä oon nyt ostanut sitä aswagandhajauhetta ja vetänyt ehkä joku kaksi viikkoa ja voin kertoa, että ei mitään mainittavaa vaikutusta.. en ole yhtään pirteämpi enkä mitään muutakaan.. en tiedä onko vika mussa vai jauheessa....??? No joo kait tää tästä.. Taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti