tiistai 1. tammikuuta 2013

..Uusi Vuosi Uudet Kujeet...

Mun uuden vuoden lupaukseni on tehdä itselleni armollisempia treenisuunnitelmia. Mulla on kunnianhimoiset treenimäärät viikossa ja en saa niitä ikinä täytettyä ja aiheutan itselleni vain turhaa mielipahaa ja huonoa fiilistä, kun en saa tavoitteitani toteutettua. Mun uusi treeniohjelma on kaksijakoinen ja aerobista vähintään kaksi kertaa viikossa ja kaikki mikä menee kahden salitreenikerran ja kahden aerobisen liikunnan yli on vain pelkkää plussaa. Ajattelin nyt vihdoinkin tehdä liikunnasta elämäntavan, enkä elää liikuntaa sykleissä, kuten tähän asti olen tehnyt. Laitoin itselleni mahdollisimman alhaiset treenimäärät, että saisin mahdollisimman monena viikkona ne täytettyä. Mitään huippu-urheilijaa musta ei (valitettavasti) tuu. Vituttaa, kun ihmiset facebookissa huutelee, joo usko itseesi ja pystyt mihin vaan. Joo, just joo. Jos ei ole lahjoja johonkin lajiin niin sitten ei ole ja siinä ei auta vaikka treenais kuinka paljon tahansa.  Haluan hyvän vartalon, mutta en myöskaan halua uuvuttaa itseäni katteettomilla lupauksilla vaan kerrankin olla järkevä ja aloittaa maltilla ja lisätä treenimääriä heti, kun se hyvältä tuntuu.



Mun toinen ikuisuusprojekti on lopettaa tupakanpoltto. No sen teen helmikuun alusta olen luvannut itselleni. Tupakka on vaan niin hyvää. Vaikka se sattumoisin sisältää yli 4000 kemikaalia. mm, rikkaruohontorjunta-ainetta, klooria, tervaa ja kaikkee muuta paskaa.



Oon unohtanut kertoa, että niillä mun oppilailla meni oikein hyvin se esitys, jonka tein niille. Opettaja oli ainakin tyytyväinen ja toivottavasti lapset myös. Haluaisin oppia keinoja miten pystyy motivoimaan kaikkia oppilaita tekemään parhaansa, koska muutamat teki oikein hyvin ja muutamat ei sitten taas niin hyvin ollenkaan. Ideaali tilannehan on, että kaikki tekee into piukeena teatteria, mutta todella vaikea saada kaikkien ryhmäläisten energia samalle tasolle niin sanotusti.




Mulla on kriisi. OMG. Oon vaihtamassa salia ja mua jännittää, osaanko tehdä uudella salilla yhtään mitään. Oon käynyt tuolla samalla salilla niin kauan ja siellä on melkein aina tuttuja, kun sinne menee. Kuinka mun itsetunto selviää siitä, ettei yhtäkään tuttua naamaa näy ;). No syteen tai saveen ajattelin hakea tota treenibuustausta samalla myös uudelta salilta ja niinhän sitä sanotaan että vaihtelu virkistää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti