keskiviikko 30. tammikuuta 2013

...Tyypillinen tiistai...

Tänään onnistumisen hetki oli koulussa, se kun melkein pääsin spagaattiin. Antti "lupas" mulle että pääsisin siihen perjaintaina. Mä en ole löytänyt ollenkaan mun roolihahmoa ja meidän ohjaaja antoikin mulle tänään hyvän vinkin, että näyttelet vain tai et siis edes näyttele vaan olet oma itsesi...
Tänään, kun olisin lukenut repliikkejä, (olen kyllä tapaillut niitä vähän joka ilta..) Joo niin varmaan.. ei kun siis olen, mutta tietenkin just tänään jätin sen plarin kouluun..



Jiihaa, nyt olis melkein tuuletuksen paikka. Mennään jo puolessa viikossa ja en ole myöhästynyt koulusta kertaakaan. Paha myöntää, mutta myöhästelen edelleen...ja useasti... Ehkä mä vielä joku päivä opin.. Siis tolla otsikolla ei ole mitään tekemistä tän postauksen kanssa..Mulla oli ihan jees päivä...Kyllä mua silti taas perusärsytti...ja lähinnä kaikki..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti